Posted by : Anonimowy środa, 14 listopada 2012




Sepia - Książka 41. Warszawskiej Jesieni Poezji















Miłosz Kamil Manasterski

MADE IN ASIA

mieliśmy cudze imiona
obce ubrania sklepach

z dworca prowadziłem cię do baru sushi
bez ścian jak hala odlotów

w aranżacji ze stolikiem i papierowym abażurem
ciemnowłosa kelnerka podała nam karty

z japońskich znaków wyczytałem swój życiorys
prowadzony pędzelkiem z góry w dół

piliśmy sake lub jeszcze coś innego
bo żaden smak nie był mi znany

nawet ja sam nie miałem pewności
co do siebie ciebie i kelnerki

mogłem być przecież jakimś falsyfikatem
produkowanym seryjnie gdzieś w Hebei

z podrobioną metryką urodzenia
w mieście starszym od chińskiego muru




Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Miłosz Kamil Manasterski - Poezja - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -